.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آماري از موجودي آب سدهاي كشور

وزارت نيرو اعلام كرد: مجموع ظرفيت مخازن سدهاي كشور در زمان حاضر 40 ميليارد و 800 ميليون مترمكعب است كه 62.6 درصد آن از آب پر شده است.

به گزارش ايرنا از وزارت نيرو ، حجم آب موجود درمخازن سدهاي كشور از ابتداي سال آبي جاري تاكنون بدون تغيير در مقايسه با زمان مشابه سال گذشته 25 ميليارد و 500 ميليون مترمكعب است كه اين ميزان در مقايسه با هفته گذشته نزديك به 300 ميليون مترمكعب افزايش نشان مي‌دهد.

بر اساس اين گزارش، حجم آب ورودي به سدهاي كشور نيز از ابتداي سال آبي جاري تاكنون با 9 ميليارد مترمكعب كاهش در مقايسه با زمان مشابه سال گذشته به 24 ميليارد و 400 ميليون مترمكعب رسيد.

همچنين حجم آب خروجي از سدهاي كشور در زمان مورد بررسي 16 ميليارد و 500 ميليون مترمكعب ثبت شده كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل سه ميليارد و 300 ميليون مترمكعب كاهش و در مقايسه با هفته گذشته نزديك به 900 ميليون مترمكعب افزايش نشان مي دهد.

بر اين اساس اگرچه مسئولان وزارت نيرو بر تامين آب مورد نياز شهروندان در فصل تابستان تاكيد كرده‌اند اما ضروري است تمام شهروندان ضمن پرهيز از زياده‌روري در مصرف آب نهايت همكاري را در جهت استفاده بهينه از آن داشته باشند تا ضمن كاهش هزينه‌هاي آب مصرفي خود در جهت تامين آب مورد نياز تمام هموطنان در تابستان سال‌جاري نقش خود را ايفا كنند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.